Alternatieve Avond4Daagse (Home-Edition Nijmegen)

Beste lezer.

De Avondvierdaagse is een jaarlijks wandelfestijn, waarbij in Nijmegen-Centrum ongeveer 5000 deelnemers de wandelschoenen aantrekken. Vaak samen met vrienden, de school, medeleerlingen, ouders of familieleden. Het is elk jaar een uitbundig feest met muziek en vrolijke reuring.

De Avond4daagse Home Edition is landelijk ontstaan in coronatijd, als alternatief voor de Avond4daagse. Inmiddels is het een alternatief voor kinderen die anders geen Avond4daagse kunnen lopen. Bijvoorbeeld als je ergens woont waar de Avond4daagse  niet wordt georganiseerd. Of voor kinderen met een gevoeligheid voor prikkels. Of je was ziek tijdens de Avond4daagse. Vanaf 1 mei 2024 kun je nu in Nijmegen ook meedoen, individueel of in een kleine groep. (Maximaal 6-8 personen).

Reguliere scholen doen gezellig mee tijdens de Avond4daagse.

Uiteraard ontvang je na afloop de officiële Avond4daagse medaille! Je bepaalt zelf hoe laat je vertrekt en op welke dag je loopt.

1. Je schrijft je in via de website in en maakt € 5,00 per persoon over.
  2. Je download de officiële route van de website.
  3. Je hebt de keuze uit 3 vastgestelde afstanden:
    1.      5     kilometer ( op het Goffertpark )
    2.     7,5   kilometer ( rond het Goffertpark )
    3.    10     kilometer ( buiten het Goffertpark )
  4. Je hebt 2 weken de tijd om de Avond4daagse te lopen.
  5. Je loopt de mars op eigen gelegenheid en op eigen risico. Je volgt de verkeerregels.
  6. Wandelvereniging is niet verantwoordelijk betreffende calamiteiten.
  7. Je hebt schriftelijke toestemming van je ouder(s) of opvoeder(s).
  8. We gaan er van uit dat je de routes eerlijk loopt.
  9. We spreken een moment en een plek af waar je de officiële medaille ontvangt.
  10. De start en finish is bij VMBO Het Rijks, naast het Goffertbad en bij Mr. Panda. Wijzigingen van de route zijn mogelijk, mits in overleg.
  11. Je kunt altijd overleggen met ons, als je gebruik wilt maken van een alternatieve route.
  12. Voor contact: zie website: www.wandelvereniginggelderland.nl

Klik hier om het inschrijfformulier te downloaden