Herfstkleuren tocht

Zondag 13 Oktober 2024

JA, DOEN, het wordt een fantastisch herfstweekend , met verkleurde bladeren én misschien al tamme kastanjes!!

De herfst breekt aan en juist dan zijn de kleuren in het bos meer dan prachtig, alle tinten geel, rood, bruin en zelfs goud schittert ons tegemoet. Het is beslist de moeite meer dan waard om dit met eigen ogen te gaan beleven en daarna terug te komen met een lekker gevoel in je lijf, misschien mooie plaatjes geschoten, dat is al weer een goede start voor het winterseizoen.

Afstanden: 5 – 10 – 15 – 20 – 25 km

Starttijden voor alle afstanden v.a. 09.00 uur

De route’s zijn zorgvuldig uitgezet, gepijld  en gecontroleerd.

INSCHRIJFGELD:

Euro  5,00 persoon
Euro  4,00 per persoon voor leden van de kWbn (op vertoon van een actuele pas)

Aandachtspunt:

Voor de tweede keer gaat een bijdrage van het inschrijfgeld naar een kleine, maatschappelijke en stedelijke organisatie. Vorig jaar was het doel : ALS. Samen met ambtenaren van de Gemeente Nijmegen werd er gelopen voor het Glazen Huis. De bijdrage van Wandelvereniging Gelderland, bedroeg: € 400,= , inclusief sponsoring inschrijfgeld.

We hebben besloten om in het vervolg ons nog meer te richten op kleinschalige en stedelijke organisaties. Van het inschrijfgeld, gaat € 1,00 p.p. naar de Stichting Gratis Kun Je Elkaar Helpen.

Stichting gratis kun je elkaar helpen is een non-profit organisatie die zich inzet voor mensen en gezinnen die in armoede leven. Ook de verborgen armoede wordt niet vergeten.

Voor meer informatie over deze stichting:

Startlocatie:

Luciaweg 9,